Klachtenreglement

Klachtenreglement Clearout


Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden.

Mocht u echter ontevreden zijn over onze dienstverlening of een klacht willen indienen, dan nodigen wij u uit om gebruik te maken van dit klachtenreglement.

Uw feedback is voor ons van groot belang en helpt ons onze service te verbeteren.


1. Indienen van een klacht


Klachten kunnen per e-mail worden ingediend bij Clearout. Het is belangrijk om de klacht zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, inclusief uw naam, contactgegevens, en eventuele referentienummers.


2. Klachtenbehandeling


Clearout zal zo snel mogelijk reageren op uw klacht, in ieder geval binnen 5 werkdagen na ontvangst.
Uw klacht zal worden behandeld door onze klantenserviceafdeling. Zij zullen de kwestie onderzoeken en proberen tot een bevredigende oplossing te komen.


Als de aard van de klacht dit rechtvaardigt, kan Clearout de klacht doorverwijzen naar de verantwoordelijke afdeling of medewerker voor verdere behandeling.


3. Oplossing van de klacht


Clearout streeft ernaar om klachten naar tevredenheid op te lossen. Dit kan betekenen dat we de fout herstellen, een verontschuldiging aanbieden, een vergoeding overwegen, of andere passende maatregelen nemen.


U wordt schriftelijk of per e-mail op de hoogte gebracht van de uitkomst van uw klacht. We streven ernaar om dit binnen 15 werkdagen na ontvangst van de klacht te doen.


4. Beroepsmogelijkheid


Als u niet tevreden bent met de manier waarop Clearout uw klacht heeft afgehandeld, heeft u de mogelijkheid om in beroep te gaan.
Het beroep moet schriftelijk worden ingediend bij Clearout binnen 15 dagen na ontvangst van ons antwoord op uw klacht.

Het beroep zal worden behandeld door een andere medewerker dan degene die de oorspronkelijke klacht heeft

afgehandeld.
Clearout zal binnen 15 werkdagen na ontvangst van het beroep schriftelijk of per e-mail reageren.


5. Registratie en evaluatie van klachten


Clearout zal alle klachten registreren en evalueren om herhaling te voorkomen en de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.


Dit klachtenreglement is bedoeld om een transparante en eerlijke manier te bieden om klachten te behandelen en op te lossen. Clearout streeft ernaar om uw klachten serieus te nemen en zal er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen. Wij danken u voor uw vertrouwen in onze dienstverlening en hopen dat uw ervaring met Clearout altijd positief zal zijn.